Produkt dnia
krzesło BOSS II
krzesło BOSS II
110,00 zł
szt.
DINO meblościanka I
DINO meblościanka I
470,00 zł
szt.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje i zwroty

1. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 r. ”O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” klient może zrezygnować z towaru kupionego od nas bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki, gwarantujemy zwrot całej kwoty zapłaconej za produkty na rachunek klienta, z którego została uiszczona przedpłata. Zwrot jest możliwy tylko wówczas, gdy towar nie był używany, nie został w żaden sposób zniszczony i jest w oryginalnym opakowaniu. Nie dotyczy to wyrobów, które są wykonane na zamówienie indywidualne, nie podlegają zwrotowi, nie podlegają również zwrotowi wyroby w których na życzenie klienta dokonano zmian. W przypadku zwrotu należy dołączyć dowód zakupu, w przypadku braku faktury VAT lub paragonu zwroty nie będą uznawane.

2. Wszystkie towary objęte są gwarancją producenta (12 lub 24 miesiące).

3. Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient zauważy w nim wady,  niezwłocznie informuje  o tym Sprzedającego. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 4 tygodni od daty ich wpłynięcia. Towar wadliwy zostanie naprawiony, jeśli naprawa będzie niemożliwa. Sprzedający może wymienić  towar, zwrócić Kupującemu równowartość ceny produktu, obniżyć cenę  lub zaoferować  mu inne produkty.

4. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych  z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach materiałów  lub np. drewna, nie stanowią podstawy do zwrotu towaru.

5. Jeżeli wyrób dostarczony jest przez firmę kurierską Klient zobowiązany jest do sprawdzenia, czy wyrób nie posiada uszkodzeń wynikających z  transportu. Jeżeli wyrób posiada uszkodzenia Klient ma prawo nie przyjmować przesyłki, oraz powinien zostać spisany protokół szkody przez kuriera, w którym będzie opisana szkoda, data i podpis kuriera. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia, czy okradzenia przesyłki w transporcie.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl